AlgoRitmia

Proxecto Algoritmia é unha páxina con material didáctico para profesorado de Primaria, Secundaria e Bacharelato interesado en desenvolver a competencia dixital en xeral e a competencia programadora en particular.

Cine e Tecnoloxía: presentación da conferencia

Presentación utilizada na conferencia das XVII Xornadas en Santiago (non deu tempo a toda; o ano que vén continuará ;-)

Un traballo de Roberto N. e Daniel R.

 

ASEMBLEA DA APETEGA

Segundo o recollido no artigo 23 dos estatutos de APETEGA, a presidenta convoca ós socios a unha xuntanza ordinaria da ASEMBLEA que terá lugar o vindeiro día 14 de abril de 2018, ás 11:00 horas en primeira convocatoria e media hora despois en segunda convocatoria, no IES Lamas de Abade.

XVII XORNADAS DE TECNOLOXÍA

Os vindeiros 13 e 14 de abril, terán lugar no IES Lamas de Abade de Santiago de compostela as XVII Xornadas de Tecnoloxía organizadas por APETEGA; o progr

20 anos da APETEGA

A Asociación do Profesorado de Tecnoloxía de Galicia (APETEGA) cumpre 20 anos traballando pola defensa da Tecnoloxía e pola formación do profesorado. Neste tempo organizou xornadas para actualizar ós docentes nos novos contidos e tamén loitou pola presenza da Tecnoloxía nas distintas reformas educativas.

CURSO PYTHON

Dende o 1 de decembro ó 10 de xaneiro está aberto o prazo de matrícula (Acceso ao formulario de matrícula) no curso de Python que APETEGA organiza a través da plataforma Moodle. Para este curso está solicitada unha homologación de 25 horas da Consellería de Educación.

NOVO TEMARIO DE TECNOLOXÍA

PROPOSTA PARA O NOVO TEMARIO DE TECNOLOXÍA

Este sería o novo temario, segundo a proposta, para a materia de Tecnoloxía:

1. Produción, transformación, transporte e distribución de enerxía. Técnicas de aforro enerxético. Novos métodos de produción enerxéticos.

2. Impacto ambiental da actividade tecnolóxica e explotación de recursos. Técnicas de tratamento e reciclaxe de residuos.

Robobo

Robobo é a seguinte xeración de robot educativo. Desenvolvemos unha base móbil á que se axusta un smartphone, o que permite utilizar tecnoloxía de última xeración para realizar proxectos de robótica autónoma na aula.