Tódalas novas de APETEGA

Mediante TECNOCIENCIA distintos museos de ciencia acogen un proyecto de robótica y aprendizaje-servicio con adolescentes y jóvenes (nacidos entre 1998y 2004) a través de la solución tecnológica de un reto real y social de diferentes colectivos ciudadanos.

Poderán presentar solicitudes aqueles centros docentes públicos de ensino non universitario que impartan ensinanzas de educación secundaria obrigatoria ou bacharelato.

En MakersLugo, outro ano preparando outra xuntanza máis. Xa vamos pola cuarta! Querémonos unir á celebración, a nivel mundial, do Arduino Day.

En este caso, Pixar brinda a sus seguidores, y amantes de la animación, la posibilidad de aprender algo sobre la especialidad de sus trabajadores: la animación. A través de un curso online gratuito brindado en complicidad con Khan Academy prometen transmitir todo el conocimiento necesario para que quienes tienen intenciones de iniciarse en este arte terminen de enamorarse por completo y se animen al desafío.

El ITworldEdu es uno de los acontecimientos anuales de referencia del sector tecnológico educativoEl Viernes pasado hicimos el lanzamiento del Call for Projects (comunicado adjunto).

 

A Asociación PuntoGal en colaboración coa Fundación Rosalía celebra este mes de febreiro o 180 aniversario da poetisa máis laureada das letras galegas cun desconto nos dominios .gal. Os rexistradores acollidos a esta promoción ofertan un prezo máximo de 5€+ive.

FIRST LEGO League Junior (FLL) presenta un novo e emocionante desafío para fomentar a creatividade dos máis novos. Mentres exploran sobre a problemática real, os equipos aprenden sobre máquinas simples construíndo un modelo de elementos LEGO® cunha parte motorizada. Tamén aprenderán a presentar a información a través dun póster ilustrativo.

Durante esta experiencia, os equipos guiaranse polos valores FLL, celebrando o descubrimento, o traballo en equipo e a cortesía profesional.

Robótica

No 2017 celebrarase Abril 2017 Vigo desde o 4, 5, 6 e 7 de Abril. En Coruña 24, 25, 26, 27 e 28 de abril. Final 4 ou 5 de maio de 2017

Inventa en Galego (con App Inventor)

As bases, que pronto colocaremos nesta páxina, son semellantes ás de dous anos anteriores e tamén contará co patrocinio da Secretaría Xeral de Política Lingüística e de Igaciencia. A modo de resumo, céntrase en:

Crear programas en App Inventor por un equipo de alumnos e alumnas de Primaria ou Secundaria de Galicia, presentados por un ou unha profesor/a.